محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید افزوده شد.

خدمات مشتریان

خدمات مشتریان

بن تخفیف

در صورتی که مایلید از تخفیف های ارائه شده ی فروشگاه بهنوگل در خرید خود استفاده کنید، کافیست شماره یا کد تخفیف را وارد نمایید تا سیستم به صورت اتوماتیک، قیمت نهایی را محاسبه نموده و فاکتور آن را نمایش دهد، سپس بقیه ی مراحل خرید و پرداخت را انجام دهید.

رویه های بازگرداندن کالا

 آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های فروشگاه بهنوگل بوده است و فروشگاه بهنوگل در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که در چنین مواردی فروشگاه بهنوگل خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته است که به شرح زیر هستند:

مغایرت کالای خریداری شده با اطلاعات سایت

در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده، اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی 6 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه بهنوگل اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر1 روز کاری پس از دریافت کالا به فروشگاه بهنوگل اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
جهت هماهنگی از طریق شماره تلفن 09126943053 و یا  از طریق ارسال ایمیل به خدمات پس از فروش فروشگاه بهنوگل اطلاع داده شود.
در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش فروشگاه بهنوگل، کالا را دریافت و درخواست مشتری را تأیید کند، در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا هفت روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
توجه: هزینه های ارسال کالا در صورت تأیید ایراد فنی و یا وجود مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت، به عهده فروشگاه بهنوگل است.

آسیب های فیزیکی ناشی از حمل و نقل

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه بهنوگل تنها در صورت تأیید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‏کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 3 ساعت/روز کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه بهنوگل اطلاع داده شود.
کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است، به همراه صورت جلسه ی رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور، به خدمات پس از فروش فروشگاه بهنوگل ارسال شود.

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش فروشگاه بهنوگل اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا یک روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. در این حالت، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگر به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه ی لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه بهنوگل دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش، کالا را دریافت و تأیید کند در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا هفت روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تلفن 09126943053 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما – در وب سایت - به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه بهنوگل اطلاع داده شود.